[ LUGOS ] ~/.Xdefaults, ~/.Xresources, ~/.xsession, xrdb, xinit...

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Jun 26 20:52:57 CEST 1998

On Thu, 25 Jun 1998 bibi na rulz.org wrote:

> Jaz sem to poskušal, pa mi nekako ne uspeva. Probal sem to dodat v
> ~/.Xresources, ~/.Xdefaults, pa tudi v /var/X11R6/lib/Xdefaults. Filetka
> .Xresources nisem imel. Ne vem kaj bi še lahko probal. Da ne bo pomote,
> vstavil sem fonte, ki jih definitivno imam (xlsfonts | grep iso8859-2 |
> grep ...).

Kaj ti pa izpiše ,,xrdb -query | grep XTerm``?

Poskrbeti moraš, da se tvoj $HOME/.Xresources prebere, ko poženeš okna.
Če se ne, poskusi dodati nekaj temu spodaj podobnega v $HOME/.xinitrc ali
$HOME/.xsession.

#
#  If any keyboard remapping file exists, use it.
#
if [ -r $HOME/.keymap ]
then
    xmodmap $HOME/.keymap
fi

#
#  Use my personal customization
#
if [ -r $HOME/.Xresources ]
then
    xrdb -merge $HOME/.Xresources
fi

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist