[ LUGOS ] K6-2

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jun 5 08:51:32 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 4 Jun 1998, polz wrote:

> Zanima me, ce se ze kaj govori o 3D-now podpori pod Linuxom.
> Lepo bi bilo tudi podpreti MMX, ce ti novi procesorji _res_ hitro
> preklapljajo iz enega v drugi nacin.

Ce prav vem, podpora MMX v kernelu nima veze. Programi lahko uporalbjajo
MMX brez tezav. Drugo je, ce hoces imeti MMX podporo a-priori, torej da
programu ni treba skrbeti ali jo res imas (kot je to pri FPU-jih: lahko
imas emulacijo v kernelu).

> Glede na to, da je Linux alternativa monopolisticnim OSom, bi bilo lepo, ce bi
> podpiral tudi ne-monopolisticne proizvajalce procesorjev
> (poleg najboljsih - ALPH).

MIPS, ARM, PPC, M68k, Sparc ... kaj hoces vec? Explicitno podporo za AMD
K6 extensione? Ne bit smesen. Ne nazadnje je kernel (z malenkostnimi
razlikami) za vse x86 (x>=3) procesorje enak. Torej ne podpira niti
extensioniv, ki se jih je izmislil Intel.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist