[ LUGOS ] SSL & Keys

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Pet Jun 19 11:56:50 CEST 1998

Simon 'Zekar ('Zeky) wrote:
>Ojla !
>Zanima me, ce se je ze kdo ubadal z SSL-jem. Zanima me kako generirati
>kljuce za SSL.
>SSL bi uporabil za POP3 in SMTP servis.
>Instaliral sem SSLeay-0.9.0 kot wraper pa uporabljam stunnel.
>Hvala !
>Lp

cd /usr/local/ssl/certs
/usr/local/ssl/bin/req -new -x509 -nodes -out server.pem -keyout
server.pem -days 365

Vec pise na: http://www.psy.uq.edu.au:8080/~ftp/Crypto/

Sam preizkusam SSLeay-0.8.1 + sslwrap, je pa zadeva precej neugodna,
ker ti ocitno ne preostane nic drugega, kot da si naredis self-signed
certificate. Ker (kot pise v readmeju) CA-ji, kot so recimo Verisign ne
izdajajo kljucev za streznike na SSLeay... cudno...
Ce pa gres recimo z netskejpom na https s self signed certifikatom,
ti prej odpre eno 200 dialognih oken (celo wizard), da stvar ni secure,
pa to...
*doh* pa Netscape Mail ne podpira SSL za pop3d (samo za IMAP) :(
Ne vem, vsi so mislili na idealne ISP-je in ne kake "realne", kot recimo
SiOL...

lp,
--
Iztok Heric <Iztok na creativ.si>
ICQ: Heavy - 11968090

Hiroshima '45   Chernobyl '86   Windows '95

Dodatne informacije o seznamu Starilist