[ LUGOS ] SIOCADDRT

Samo Gabrovec samek na technologist.com
Pon Jun 15 22:18:48 CEST 1998

Ko sem cist na frisno instaliral 5.1 mi na koncu pri konfiguraciji Lan-a rece da
nimam Network kartice, + da noce instalirat Lilo-ta na nobeno parcitijo... Med t
em ko pa vse to lepo dela iz mojih orginalnih RH 5.0 cd-jev. T`k. RH 5.1 sem si
dobl iz ftp.kibla.org *iso image* in zgleda da je neki narobe z njim al pa je
vsak 5.1 tak. Drugace pa vse ostalo lepo dela, hmm no ja saj jaz nisem opazil
kaj drugega.

Hvala ker se ni nihce odzval na moj e-mail. Sam da mate vi cas za SIOL pa da se
kurcate med seboj, to je tak najbolj vazno na tej listi! a ne?

Dodatne informacije o seznamu Starilist