[ LUGOS ] 2.0.34 SCSI

polz polz na writeme.com
Pet Jun 5 08:06:57 CEST 1998

Danes sem upgradeal kernel na 2.0.34 in opazil, da mi ne deluje - ocitno
iz istega razloga kot 2.1.x, ki sem jih preizkusal pred malo manj kot 1
mesecem.

Najprej sem terminacijo kontrolerja nastavil tako, kot pise v navodilih-
low NO, high ON.
Ob prvem rebootu mi je, ko sem napisal modprobe aic7xxx, kernel vrnil tole:

(scsi0) BRKADRINT error(0x8):
Sequencer Ram Parity Error

Ob 2. rebootu (po nastavitvi auto-terminacije) pa tole:

scsi : 1 host.
(scsi0:0:-1:-1) Scanning channel for devices.
scsi : aborting command due to timeout : pid0,
scsi0, channel 0, id 0, lun 0 Test Unit Ready 00 00 00 00 00
scsi : aborting command due to timeout : pid0,
scsi0, channel 0, id 0, lun 0 Test Unit Ready 00 00 00 00 00
..
..
..
Sporocilo je nato ponavljal do onemoglosti ...

Adapter je adaptec AHA-2940 Ultra Wide, nanj pa je preko notranjega 8-bitnega
konektorja povezan SCSI CDR, ki je najumpan na LUN4.

Zanima me, ce se komu sanja, kaj je narobe, komu naj posljem bug report in
ali moram povedati se kaj vec.

Dodatne informacije o seznamu Starilist