[ LUGOS ] SIOL

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pon Jun 15 12:55:59 CEST 1998

Hi!

Ker ze debatirate o tem, bi jaz nekaj vprasal.

Ali kdo ve, kako je ce zelis, da te premestijo s stare analogne centrale
na novo digitalno centralo. Koliko stane, ...

Sem se navelical biti na i-netu maximalno 10 min, potem pa leteti dol,
pa se to s hitrostjo maksimalno 9600. Tudi telefonski pogovori so zelo
moteni s skripanjem, pokanjem, praksnajem, da ne govorim, kaj sele to
pomeni za moj telefon.

Torej, ce kdo kaj vec ve, prosim na moj private, da ne bo Jaka popenil !
:)

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                       |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist