[ LUGOS ] hitrejsi UART

Luka Romih lukar na kud-fp.si
Čet Jun 11 16:04:25 CEST 1998

On 11 Jun 98 at 9:02, Matjaz Terpin wrote:

> Ima kdo kaj izkusenj s hitrimi serijskimi karticami,
> npr. ZYXELovimi. Menda imajo UART 16650 (ce sem si
> prav zapomnil). Kako to dela pod linuxom? Pricakoval
> bi, da je ta novi UART zdruzljiv s starejsimi, vendar
> me zanima, ce ga lahko nastavis na vecjo hitrost. V
> glavnem, zanima me ce komu deluje.

Zyxlove COM kartice so super zadeva (vsaj vcasih so bile...:), ker so
zelo nastavljive in podpirajo hitrosti do 230,000 bps ali vsaj
115,000 bps. UART je cip, ki melje podatke, ki se sopajo ven in
noter. Starejsi cipi na prilozenih com karticah so bili 16450 ali
celo 8450 (8-bit), in ti cipi so prepocasni, da bi cez spravil dovolj
podatkov kot jih recimo zahteva modem. Mis je recimo cist dovolj
pocasna tud za to. Zato rabis za modem UART 16550, ce imas zunanji
modem. Pod linuxom dela kot povsod drugod, pac niso PnP.

Cao, Luka

Dodatne informacije o seznamu Starilist