[ LUGOS ] hfs

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Čet Jun 11 13:18:44 CEST 1998

Zdravo,

>vem, da tole ne spada sem, ampak vseeno bom vprasal. A mogoce obstajajo
>toolsi za branje HFS iz dosa/windows? za linux ze imam, samo moram potem,
>ce hocem kak dokument iz hfs cdja posnet na disk, moram ven iz winsow in v
>linux, skopirat in itd...

Da vidim, ce sem to pravilno razumel...ti to orodje za linux ze imas, sedaj
pa na Lugos mailing listi (>>LINUX USER<< group of Slovenia) vprasujes po
orodju, ki bi ti omogocalo, da ti ne bi bilo potrebno hoditi iz oken? Se
pravi, da bi ti omogocalo lazje delo v oknih? Da v bistvu ne bi moral
"zapravljati" casa z delom na Linuxu?
Ej jej jej, kaj vse clovek tu dozivi..... :(

Lp,

    Marko
Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
                -- Dave Butler

Dodatne informacije o seznamu Starilist