[ LUGOS ] Testiranje pomnilnika

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Jun 11 12:41:29 CEST 1998

Rok Papez wrote:

> Hi Folks.
>
> En kolega ima tezave s HWjem in me je prosil ce mu lahko stestiram pomnilnik.
> Kje se da dobiti kaksne teste za pomnilnik, procesor, maticno plosco?

Za teste pomnilnika je dober AMIDIAG vsaj v5. Za teste procesorja vprašanje,
če boš našel kaj primernega. Jaz uporabljam test, ki sem ga dobil zraven k AMD
386,
ter test, ki sem ga dobil zraven i387 FPU.

Za matično ploščo pa je dober tudi AMIDIAG. Čeprav za ene zahrbtne napake
vprašanje,
če jih odkrije.

Ves SW je KOMERCIALEN, zato ti ga ne morem skopirati.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676