[ LUGOS ] color ls

Damjan Cilensek damjan na softic.si
Sre Jun 17 15:22:23 CEST 1998

helow...

torek, 16 junij 98, je Rok Papez napisal nekaj takega:

> Hehehe.. moja napa*C*a. O:)

> Ce sem "tipknil" Ctrl-KH mi je samo zmetal help na zaslon, brez poravnave,
> brez lepih belih blokov okrog help izpisa; pa tudi ko sem oznaceval bloke
> mi jih ni invertiral.

> Zadevo popravil z "export TERM=console" prej je bila nastavljena
> "TERM=Linux".

hmnjah...
TERM=console pri meni dela takole:

joe javi:
Couldn't load termcap entry.  Using ansi default
in se zalaufa (celo pravilno - inverzni bloki itd...)

pine pa javi:
Terminal type "console", is unknown.
in crkne..

tko da tole ni glih super resitev *evil laugh*

Damjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist