[ LUGOS ] mail structure blues

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Tor Jun 30 09:11:52 CEST 1998

> ce imam v tekstovnem filetu ala /var/spool/mail/littleluser 2 mail msgja -
> kako vem, kje se en konca in drugi zacne? bral sem rfc 822 o strukturi,
> ampak zal, morda sem jaz slep, tega vsekakor ne najdem. :(

Struktura mailboxa nima nobene veze z RFC 822, ta opisuje samo, kako je
sestavljen EN mail, ne pa kako vec mailov poknes v en mailbox.

Posamezne maile locis tako, da se naslednji zacne z "From " (torej brez
dvopicja ampak s presledkom). Ce se kje v samem mailu pojavi ista vrstica,
potem jo je moral local mailer (mail.local, deliver, procmail, whatever)
spremenit v ">From ".

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist