[ LUGOS ] Graficna kartica.

Lana Milinkovic lana na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jun 15 22:37:53 CEST 1998

On Mon, 15 Jun 1998, Tic Pavlin wrote:

> Nabavlam novo masino in zanima me katero Graficno kartico mi priporocate
> za Xe... tisto s katero je najmn problemov.. razmislam o mileniumu II al
> pa ATI Expert na work .. al neki tacga.

Cca 3 tedne nazaj sem se ukvarjala s podobno stvarjo. Upgrade graficne
kartice. Po popolnoma isti dilemi kot jo imas ti, sem glede na
zmogljivosti in na ceno in po testiranju obeh odlocila, da je ATI expert
z 8 rama boljsa resitev. Milinium ni imel bistvenih prednosti, Atiju so pa
pravkar padle cene, docim Miliniumu pa se ne. Ergo...buy ATI.

Pozdravcek,

Lana

Dodatne informacije o seznamu Starilist