[ LUGOS ] free, delete ...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Jun 21 13:17:39 CEST 1998

polz wrote:

> Imam preprosto programersko vprasanje:
>
> Kako lahko izvem, ali pointer kaze na alociran spomin in kako je bil
> ta spomin alociran(z malloc ali staticno).

V kaksnem smislu to mislis? Kot: zanima me, ali je pomnilniska stran,
kamor kaze virtualni naslov dejansko prisotna ali ne; ali kot: zanima
me, ali nek kazalec kaze na del (virtualnega) naslovnega prostora, ki je
ze bil dodeljen (= ki ni vec prost); ali mislis kaj drugega?

> Ker na tovrstna vprasanja le redko dobim odgovor, bi bil hvalezen tudi za

No wonder - taksno kot je, je tezko preprosto programersko vprasanje:)
Mogoce bo bolje, ce predstavis problem in zamisljeno resitev. Tako bo
vsaj razumljivo, kaj zelis vedeti.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist