[ LUGOS ] Linux vs. FreeBSD

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Tor Jun 30 09:06:07 CEST 1998

Boris Benko wrote:

> Kaj pravzaprav POP3 serverju manjka? Kaj pa vem, mogoče sem kaj spregledal...

Ponavadi so se pojavljali tile problemi:
- Brez podpore shadow
- Slaba implementacija POP3 protokola (manjkajo leave on server ali pa
ne javi velikosti)
- Slabo handlanje lock fileov. Med sprejemanjem SMTP maila je POP3d lepo
sel pobirat mail, kar je naredilo pravo zmedo v mail fileu. In obratno;
SMTP mail prisel in se kar dal v mailbox, ker pop3 ni vredu lockal
filea.
- Absolutno prevelika poraba resourceov (se posebaj procesorja in RAM
pri leave on server funkciji sem ze dozivel take daemone, ki so kar celi
mail skopirali v RAM, kar je pri 50 meg mailboxu bilo rahlo motece;
prevelika poraba proca pri parsanju mboxa)

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist