[ LUGOS ] color ls

Damjan Cilensek damjan na softic.si
Čet Jun 11 09:58:21 CEST 1998

helow...

sreda, 10 junij 98, je Edi Suc napisal nekaj takega:

> Ali se bolje
>    alias ls="/bin/ls --color"

super... zadeva dela... me moron or smth :))

se vedno mi pa ni jasno zakaj joe zafrkava... kot sem ze rekel, ne
izpise inverzno zgornje in spodnje vrstice... tudi ko oznacujem blok
se ne pokaze inverzno... ko sem enkrat probal joe > file, mi je v
tisti file lepo vrgel vse ansi kode... ima kdo kaksno idejo?

hvala za pomoc...
Damjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist