[ LUGOS ] free, delete ...

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Tor Jun 23 08:48:05 CEST 1998

Zdravo,

>Ni mi jasno nekaj: Delas v C++, ker imas classe, torej uporabljaj
>C++ stvari za alokacijo pomnilnika, torej new namesto malloc in
>delete namesto free.
>
>new rezervira prostor + poklice konstruktor, malloc pa samo
>rezervira prostor
>
>delete poklice destruktor + sprosti prostor, free pa samo sprosti
>prostor.
>
>Mogoce je v tem tezava --> free destruktorja NE poklice!
>
>Jernej

Ok, premisli tole... kaj uporabis v konstruktorju oz. v destruktorju? ;)

Aja, glede tistega drugega vprasanja o razliki med kazalci in
tabelami....tezko, prof. Zakrajsek je pri nas porabil priblizno uro, da bi
nam "utupil" razliko med njimi in kako to ni vedno isto, pa ceprav se lahko
tako obnasas v 99% primerov in priznam, nisem bil ravno pretirano pozoren in
tudi knjige nimam ravno pri roki, tako da bos moral kar sam poiskati.
Btw, ne pretirano off-topic, a ves kje recimo prevajalnik rezervira prostor
za staticne spremenljivke in kje za dinamicne? (to je seveda le retoricno
vprasanje).

Lp,

    Marko

"The first time M$ makes something that doesn't suck, it will be vaccuum
cleaners"
- taken from IRC session on some.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist