[ LUGOS ] tetrix

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jun 30 08:02:41 CEST 1998

Zdravo!

Evo nekaj za sprostitev. To verzijo tetrisa sem spesnil
nekaj let nazaj, ko sem se skregal s takratno najdražjo,
pa sem bil pač prav razpoložen za kaj brezveznega :-(

No, pred kratkim sem "našel" source, zbral vse potrebne fajle
in potem eno uro buljil v ekran... Mogoče bi še kdo...

Torej: tetrix je malo spremenjen "originalni" (ruski) tetris,
ki deluje v konzoli na linuxu. Mislim da sicer dela tudi v
xterm-u, vendar ni bil namenjen za to. Delal je tudi na
aix-u in seveda v dos-u, vendar ne vem kje so tiste verzije.
Sourci niso tipa ./configure -> make -> make install :-(

Prevajanje je enostavno, izvorna koda je grozna (takrat sem začenjal
s C++), TETRIX.RES pa se zapiše v pwd.
Še url:

   http://www.comcom.si/mt/tetrix.tar.gz

Če bo kdo na volji za komentiranje, naj mi piše direktno in ne
preko liste.
LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si