[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Iztok Polanic ssdipola na guest.arnes.si
Pet Jun 26 13:14:19 CEST 1998

On Thu, 25 Jun 1998, Seamawn Roocheeghi wrote:

> Problem je v Netscapeu in ne v distribucijah Linuxa. Takšne težave (z afno@)
> ima tudi Netscape for Wintendoze. Skratka, Netscape ne podpira popolnoma
> mednarodnih tipkovnic. And there is nothing we can do about it

Probaj vtipkati v Communicator for Winass (ne samo Winass) tole:

			AltGr + F oz. G

Dobil bos tako imenovani netscapov feature *blah*
ALi mi lahko kdo pove kako z Alt + <stevilka> pridem do [ ]!
Hvala!

						Pozdrav.

    	xxxxxx                           //////
    	xx  xx                          ( o o )
     	 xxxx         |           From: Iztok Polanic           |
    	xx  xx        |  E-mail: Iztok.Polanic1 na guest.arnes.si  |
       xx    xx       |      WWW: http://kotzi.home.ml.org      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist