[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Metod Koželj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jun 26 12:28:58 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 25 Jun 1998 bibi na rulz.org wrote:

> Mislim, da imajo nekateri ljudje na določenih distribucijah težave z afno,
> nekateri pa ne. Jaz recimo spadam med tiste, ki teh problemov nimajo.
> A je kdo kdaj pomislil, da je mogoŘe kaj narobe z nastavitvami X-ov?

Ne bo drzalo. V vseh ostalih programih pod X-i (vkljucno z Nestcapovim
Composerjem) mi afno prime (AltGr-V). Samo ne v onem Mailerju. Sicer se
itak ne sekiram (ker uporabljam Pine) ampak dejstvo je, da ne dela.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist