[ LUGOS ] html in HREF

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Jun 23 01:56:15 CEST 1998

On Sun, 21 Jun 1998, David Ipavec wrote:

> S katerim programom bi iz *.html datoteke izpisal vse linke na druge
> dokumente, torej kar je namesto besede link
> <A HREF="link">
>
> Izpisal naj bi tudi katere slike vsebuje html

Spet se dvem gospodom pred mano ni dalo kompletno odgovoriti zato se bom potrudil jaz.

cat [html-file] | grep "A HREF"| cut -d "\"" -f2 > [link-file]

to je pri pogoju, da imas pri A HREF="link" link vedno v narekovajih
[html-file] je pri tem source datoteka, [link-file] pa zamenjas z imenom
datoteke, v katero bos izpisal rezultat.

ce imas link v sledeci obliki brez narekovajev:
<A HREF=http://krneki.com/> bos zadevo realiziral takole:
cat [html-file] | grep "A HREF" | cut -d "=" -f 2 | cut -d ">" -f 1 > [link-file]

Za domace branje priporocam man page od cat, cut, grep...

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist