[ LUGOS ] Swap particija

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 8 14:50:06 CEST 1998

Howdy!

On Mon, 8 Jun 1998, Janez Trenz wrote:

> Koliko diska naj zasede swap particija?? Gledam HOWTO,
> sporo=E8ila na raznoraznih mail listah, news, ....
> vsi pravijo: swap =3D RAM * 2

Pogledas, koliko pomnilnika bos rabil. Ce bos obdeloval zelo velike slike
ali pa pocel kaj drugega, potem rabis veliko virtualnega pomnilnika.

Recimo: hoces obdelovat slike z ImageMagick. Recimo, da bos obdeloval
slike 2000x1500, za to rabis priblizno 12MB pomnilnika. Pa se toliko za
undo ... In ce bos obdeloval 7 slik na enkrat, bos rabil priblizno 170Mb.
Ker imas ocitno 128M RAMa, rabis se vsaj kaksnih 60M swapa (nekaj
pomnilnika rabis za kernel, nekaj za Xe, nekaj za knjiznice ...). Torej s
pametjo.

> Ker sem pri jedrih bolj zadaj (2.0.28), spra=B9ujem tiste z
> novej=B9imi, =E8e je v njih =BEe patch za Tekramove SCSI krmilnike,
> =B9e posebej me zanima DC-390 (AMD =E8ip).

V 2.0.34 je tole:

  CONFIG_SCSI_DC390T:

    This driver supports the Tekram DC390(T) PCI SCSI Hostadapter
    with the Am53C974A chip, and perhaps other cards using the same
    chip. This driver does _not_ suppoert the DC390W/U/F adaptor with
    the NCR/Symbios chips.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist