[ LUGOS ] RAM > 64Mb

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jun 17 07:45:19 CEST 1998

Howdy!

On Tue, 16 Jun 1998, Tomaz Ficko wrote:

> Nadgradil sem spomin iz 32 Mb na 96 Mb (DIMM SDRAM 10 ns). Maticna
> plosca je abit-px5 (430TX chipset) 512k cache, procesor K6 200Mhz.
> Primerjal sem hitrost tracing-a z Povray (standardni file za benchmark)
> v Win95 in Linux-u v odvisnosti od spomina. Rezultati so sledeci:

[ snip ]

> Videti je da  na Win95 povecanje spomina preko meje 64 Mb sploh ne
> vpliva medtem ko linux upocasni za 17 %. Vem da je vzrok v tem da TX
> chipset ne pokrije vec kot 64 Mb pomnilnika, zamina me le kako da to
> winsov ne prizadene. Kaj mislite o tem?

Mogoce pa Winblowsi drugace dodeljujejo pomnilnik. Mogoce Winblowsi vedno
dodeljujejo pomnilnik od spodaj, nalagajo programe od spodaj, ... Za Linux
si mislim, da mu je cisto vseeno, kam bo program nalozil. Mislim si tudi,
da bi pod linuxom pri iteriranju testa bili rezultati razlicni (odvisno od
sicersnje porabe pomnilnika). Mogoce je Povray za Winblowse pisan tako, da
porabi manj pomnilnika, tako da vecinoma rabi le pomnilnik iz prvih 64Mb?

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist