[ LUGOS ] fork

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Jun 23 00:25:18 CEST 1998

Darko Bulat wrote:

> Prosim, ne mesat angleski izraz "killing parent/child process" z "ubiti starsa/otroka".
> V prvem se konca proces, ki tece na kakem OSu (v tem primeru Linux) z drugim izrazom
> si jaz se vedno predstavljam le pobijanje zivih ljudi.

V bistvu se kar strinjam s tem, kar je povedal Darko. Morda res ne bi
bilo slabo, ce bi imeli malo bolj primeren slovenski besednjak na
racunalniskem podrocju (ce pricnemo recimo s tem, da je ze sam izraz
'ubiti' popolnoma neprimeren za uporabo v racunalniskem okolju - razen
ce pri tem ne mislimo na BOFH;).

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist