[ LUGOS ] free, delete ...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Jun 23 00:39:00 CEST 1998

polz wrote:

> tocno to ..
> Pa se za
> char* pointer;
> pointer = malloc(256);
> free(pointer);
>
> - kam sedaj kaze pointer ne vem, zanima pa me, ali je spomin, kamor kaze ze
> alociran. V tem primeru sicer _vem_, da ni alociran, vseeno pa bi rad
> to preveril kasneje v programu.

To bos pa se tezje izvedel. Lahko si sicer pomagas s triki, vendar pa se
lahko ti triki izkazejo za zelo neugodne:)

No ampak ko smo ze ravno pri programiranju, bi me samo tako,
informativno, zanimalo, ali se morda kdo na tej listi dobro spozna na
x86 memory management? (arhitekturo, pa morda tudi cisto konkretno,
Linux implementacijo)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist