[ LUGOS ] shadow

Iztok Umek iztok na snet.fri.uni-lj.si
Pon Jun 8 13:20:11 CEST 1998

On Mon, 8 Jun 1998, Matjaz Terpin wrote:

> Na kratko: kaj se lahko zgodi, če uporabljaš shadow
> in v /etc/ napises
>    rm -f shadow?*
> Zdi se mi da sem iz še meni neznanih razlogov napisal
> prav to, pa se zdaj ne morem prijaviti kot root.

Sicer si kasneje ugotovil, da je bil vzrok v drugem. Sicer pa bi se v
primeru pokvarjene passwd/shadow datoteke moral brez problema pripraviti
kot navaden uporabnik, brez gesla. Tako je na vecini sistemov, na Linuxu
nisem sprobal, vendar sem skoraj preprican.

LP,
	Iztok

InterNet: iztok na ieee.si
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist