[ LUGOS ] Problemi z 2.0.34

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Sre Jun 10 16:04:23 CEST 1998

Hi.

2.0.34 mi je pri isti konfiguraciji (ki je do sedaj delala) tako po prbl
2 dneh zastrajkal in zaprl network layer. Masina se je normalno odzivala
preko konzole.

Baje imajo te probleme vsi Linuxovi kerneli prior poznih 2.1.xx. Omejtev
naj bi bila v max 256 fd-jih.

No. Cudno mi je le to, da je masina tisti cas prebavila cca 4 gig net
prometa na dan in se po dveh dneh sesula. Stari kerneli so pa zmogli
tudi do relativno rekordnih 8 gig prometa na dan.

Torej. Se vedno se mi zdi najstabilnejsi net-only kernel 2.0.31, z
dolocenimi security patchi seveda (predvsem nestea, ki je zadnje case
zelo popularna).

Ima kdo podobne izkusnje?

V pricakovanju 2.2,
	A.