[ LUGOS ] color ls

Rok Papez rok na slo.net
Pon Jun 15 10:29:27 CEST 1998

Hi Frenk.

On Mon, 15 Jun 1998 08:59:09 +0200, Frenk Zavasnik wrote:

>Za konzolo bi to moralo biti v redu, v Xih pa verjetno ne. Poskusi z
>preprostim export TERM=xterm ali pa pac tisti, ki ga uporabljas (xiterm,
>nxterm, rxvt...).

Kaj pa recimo ce ti v Xoh (KDE) vse kulj laufa (Joe lepo oznacuje bloke)
v konzoli pa ne dela?!

Jst imam namrec isti problem vendar mi KDEjev "xterm" lepo dela;
kar trokera je konzola... ls --colors v redu dela, mc v redu dela,
samo joe, minicom reicmo delajo v black and white nacinu.. je pa to
RH 4.3.

Pomojem je termcap kaj usut... ali bi se nasla prijazna dusa in mi poslala
delujoc termcap?? (seveda na privat naslov: rok na slo.net)

best regards,
Rok Papez.

Student at Facutly of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist