[ LUGOS ] enscript SLO fonti

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Pon Jun 29 17:50:59 CEST 1998

On 29-Jun-98 Primoz Peterlin wrote:
> Kako hudirja pa si uspel priti do cour.pfb, ne da bi zraven dobil še
> couri.pfb, courb.pfb in courbi.pfb? No ja, kakorkoli že, v prilogi imaš,
Potegnil sem dol iz nekega FTP-ja.

> P.S. V Microsoft Outlooku, ki ga očitno uporabljaš, moraš sam delati nove
> vrstice, sicer so vrstice zelooooo (cel odstavek) dolge.
To sranje od dranja sem iz sluzbe na hitro pisal, pa ker pojma nimam kak to
dela sem pac kar napisal :)) Mislim zdaj pa ena mega fora microsofta:

Hoces narediti serijska pisma v Word-u pa importirati naslove iz MS Outlook-a
po kategoriji. NEMOZE!!! Na microshit strani pise, da pac oni ne berejo vsa
polja iz Outlooka in to pac ne mores tako narediti in da priznajo da je to
njihova "napaka"....Brb..GROZNO!

Lp, Alen
* E-Mail: Alen Salamun <snowman na hal9000.medinet.si> *
*          Date: 29-Jun-98  Time: 17:48:25          *

Dodatne informacije o seznamu Starilist