[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

bibi na rulz.org bibi na rulz.org
Čet Jun 25 17:22:16 CEST 1998

On Thu, 25 Jun 1998, Roman Maurer wrote:

> Hm, pri meni (Communicator 4.04 in slovenska tipkovnica) se afna
> vtipka normalno (AltGr+V).

Mislim, da imajo nekateri ljudje na določenih distribucijah težave z afno,
nekateri pa ne. Jaz recimo spadam med tiste, ki teh problemov nimajo.
A je kdo kdaj pomislil, da je mogoŘe kaj narobe z nastavitvami X-ov?

> Zato pa imamo izvorno kodo (če se komu ljubi) ...

hmmm, če se ne motim 4.05 temelji na kodi od 4.xx, ki kolikor vem ni
javna. Ali je?

lp,

Borut Mrak
student of chemistry
phone: (+386 65) 51248
ph. 2: (+386 61) 267876
Microsoft: How long do u want to wait today?

Dodatne informacije o seznamu Starilist