[ LUGOS ] Problemi z modemom ----US ROBOTICS-----

Tic Pavlin onehalf na gimp.ml.org
Sob Jun 20 22:27:09 CEST 1998

Hehe...
ja.. situacija je taka.. no dial tone pomeni, da modem caka na pisk
centrale, ko le ta dovoli klicato(to je tist tut tut k ga sliss pred
zacnes vrtet stevilko).. ta klic pa je pr ns nestandarden(wata surprajs)
in to ne dela, zato nastimi v INIT STRING X3...
						lp, onehalf

Dodatne informacije o seznamu Starilist