[ LUGOS ] color ls

Rok Papez rok na slo.net
Tor Jun 16 18:16:48 CEST 1998

On Tue, 16 Jun 1998 13:07:01 +0000, Frenk Zavasnik wrote:

>1.
>ls --colors pravis da dela. Jaz bi na tvojem mestu vtaknil alias v
>.bashrc, ce seveda tega se nisi naredil.

Ze narejeno...

>2. joe se nisem videl drugace kot v b/w

Hehehe.. moja napa*C*a. O:)

Ce sem "tipknil" Ctrl-KH mi je samo zmetal help na zaslon, brez poravnave,
brez lepih belih blokov okrog help izpisa; pa tudi ko sem oznaceval bloke
mi jih ni invertiral.

Zadevo popravil z "export TERM=console" prej je bila nastavljena
"TERM=Linux".

>3. minicom (prosto po man page) po defaultu tega nima, ker bojda
>termcapi se nimajo podpore za ansi barve, zato ima vse skupaj harcoded,
>do njih pa prides z mc -c on. Lahko pa si podobno tudi nastavis variablo
>MINICOM (khm, man ...)

Aha.. V tem grmu bi lahko tical zajec..  :)
RTFM, np.

>4. Podobno drugace velja tudi za mc, pri njem izsilimo barve z mc -c ,
>ali pa to vpisemo v ini filet (po novem v ~/.mc/ ).

mc ze od zacetka deluje OK.

best regards,
Rok Papez.

Student at Facutly of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist