[ LUGOS ] PnP modem

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Jun 7 23:09:42 CEST 1998

Ferenc Kiraly wrote:

> Poglej si 'isapnptools'. Vkjlucen je v vseh boljsih distribucijah (vsaj
> Debian),
> sicer ga pa dobis na sunsite.unc.edu.
>
>         feri.

Prosil bi, da se malo naucite citirati sporocila, ker se takole, kot je
citirano v temle sporocilu, ne da razbrati, kdo je avtor, ocitno pa je,
da so lahko nasi podpisi precej podobni, se posebej ce nam je enako
ime;) Torej, ce ze citiras, ne pobrisi zacetka citata, kjer je napisan
avtor, da ne bo zmesnjav:)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist