[ LUGOS ] screensaver

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Jun 16 17:06:16 CEST 1998

Iztok Umek wrote:

> Saj obstaja en cel kup screen saverjev, za katere dobis source. IMHO za
> nekoga, ki programira v C-ju ne bi bilo problem predelati za prikaz
> mpegov.

Mislim, da mora screenblanker samo biti zmozen risati na root okno - kaj
prikazuje, je pa njegova stvar. (ne me za besedo drzati, ker nisem cisto
preprican)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist