[ LUGOS ] fork

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Jun 22 14:49:52 CEST 1998

On Mon, 22 Jun 1998, Metod Koželj wrote:

> Ko sem se jez igral z vilicami, nisem opazil, da bi se mi pojavili
> zombiji. Ce pa ze nastajajo, pa so najbrz zato, ker kernel ne ve prav
> dobro, kateri pomnilnik lahko sprosti in kateri ne (sploh tisti del, ki si
> ga deli vec procesov). Potem pac "proizvede" zombija, stvari pa pocisti,
> ko noben proces ne rabi vec tistega dela pomnilnika. Takrat najbrz tudi
> pokoplje vse zombije.

Zombi nastane, ko proces umre, njegov "parent" pa je se ziv, ampak ne
"registrira" dogodka. Ce parent ne deluje vec, ni zombija. Ce parent
izvrsi tisti waitpid ali pa ima nekje na zacetku podan tisti
signal(SIGCHLD,SIG_IGN), tudi ni zombija.

> Kar se pa SIGCHLD tice: pri mojem igrackanju je po odmrtju otroka stars
> normalno funkcioniral naprej. Torej bi rekel, da po defaultu SIGCHLD
> nicesar ne stori.
Ja, to je res. Vendar nastane zombi, ce mu tega se enkrat ne poves.

Nekaj dni nazaj sem imel na eni masini pravi thriller, zato toliko
tezim s tem :-)
Sem pa zato kar precej gotov v svoje trditve.

LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si