[ LUGOS ] RAM > 64Mb

Robert Hrovat robi na sta.si
Sob Jun 20 12:18:04 CEST 1998

Mislim, da imajo winsi okrog tega en trik. Dal sem 80 mb RAM-a in filal s programi memorijo. Win so prisli do 64 mega in posvopali 40 mega na disk. Solaris pa je pridno polnil do 80 mega. Rezultati v hitrosti so bili ravno obratni: win so se upocasnili, Solaris pa je koncno zacel delati s polno paro :)