[ LUGOS ] abacus-sentry?

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Pon Jun 29 09:15:35 CEST 1998

> Ja, Fractal je tut eden izmed providerjev :) mashina pa je Wingloves NT.

Fantje, hold the horses. (Hudirja, en popoldan me ni na netu pa se ze
razvne cela zazprava). Ne, fractalova masina ni WinNT. Je pa Win311. Da,
masina posilja broadcaste po lokalni mrezi. Ne, vmes ni routerja. Ne, to
ni poskus vdora.

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist