[ LUGOS ] ns non-authoritative answers

Iztok Umek iztok na snet.fri.uni-lj.si
Tor Jun 2 15:54:37 CEST 1998

On Tue, 2 Jun 1998, Gregor Rot wrote:

> Postavil sem name server in sem potem nekaj spreminjal zapise v njem,
> ostali name serverji pa so seveda podatke o naslovih racunalnikov dali v
> "cache"...in mi vracajo "non-authoritative" s starimi podatki.
> A ima kdo kaksno idejo kako lahko dosezem, ... da bi se podatki
> obnovili?

Vsak zapis v bazi DNS streznika ima serijsko stevilko (ki jo moras vsakic
povecati in je obicajno v yyyymmddxx obliki), prav tako so tam podatki o
expire etc...

Vsekakor moras stevilko povecati in restartati streznik, potem pa pocakas,
da tisti expire cas v ostalih streznikih mine in le ti poiscejo nove
podatke.

LP,
	Iztok

InterNet: iztok na ieee.si
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist