[ LUGOS ] linux/win swap share?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Jun 7 21:38:15 CEST 1998

Howdy!

On Sun, 7 Jun 1998, Crt Jakhel wrote:

>=20
> naceloma ja, samo potem se butajo bistveno dlje, kot bi se sicer, vsaj pr=
> meni.
> tako da sem zadevo po opazovanju tega casa in ko sem videl, da imam v lin=
uxu
> zdaj file z 12 Mb, ki ga prej ni bilo, vrnil v prej=9Anje stanje. :)

Mimogrede (to je ze highly off-topic): ali kdo ve, ali je oni swap file
pri windowsih kar kaksen koli fajl ali ima svojo notranjo strukturo? Ce je
kar kakrsen koli, potem bi se ga naceloma dalo skreirat 'on the fly' z
'dd if=3D/dev/zero of=3Dwin386.swp bs=3D1024k count=3D20' za 20M swap file.

Po drugi strani pa: ce imas disk, ki ima transfer rate kaksnih 4Mb/sek
(kar ni nic posebnega dandanasnji), potem se ti cas butanja podaljsa za
kaksnih 25 sekund (ce imas recimo swap space pod Winsi 100M). Kaj je to
pri kaksni uri ali dveh uporabe (preden se ti sesujejo windowsi :-} ).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist