[ LUGOS ] Problemi z modemom ----US ROBOTICS-----

Milan.Jungic na guest.arnes.si Milan.Jungic na guest.arnes.si
Sob Jun 20 14:12:12 CEST 1998

Imam probleme ce se poskusam povezati na DialUP server.Z katerim koli
programom poskusam mi vedno napise No Dial Tone.Kljub temu da imam vse
nastelano na ATDP!V programe sem vnesel tudi originalno komando za
initializacijo modema. A ko program modem initializira se za nekaj sekund
zaslisi klicni signal ,a nato program modem enostavno "izkljuci" in napise
NO DIAL TONE.Se to, uporabljam US Robotics 28000-33600 Voice Mail
modem.Ce ima kdo isti modem prosim ce mi poslje komande za initializacijo
itd...,ali pa mi sporoci kako se problem se da odpraviti!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist