[ LUGOS ] PnP modem

Danilo Godec danci na kibla.org
Ned Jun 7 21:17:21 CEST 1998

On Sat, 2 May 1998, Andrej Trobentar wrote:

> Na novo sem si instaliral linux in se ga sele ucim.Zanima me kako si naj
> instaliram pnp modem(supra express pnp 33.600 fax) v linuxu.Probal sem
> pognati minicom vendar mi ta modema ne zazna.Nastavil sem si se port s
> ukazom setserial,vendar linux modema se vedno ne zazna.
> Kaj bi lahko bilo narobe?

Si nastavil tudi isapnp zadeve? Ce ne, moras to storiti najprej (pnpdump >
/etc/isapnp.conf ; joe /etc/isapnp.conf ; isapnp /etc/isapnp.conf), nato
pa s setserial nastaviti vse (od IO porta do IRQja kot tudi UART - vsaj
zdi se mi, da ja tudi slednji bil potreben, da je modem zacel delat).

      D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist