[ LUGOS ] RAM > 64Mb

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Jun 20 09:10:20 CEST 1998

Tomaz Ficko wrote:

> [...]
> plosca je abit-px5 (430TX chipset) 512k cache, procesor K6 200Mhz.
> Primerjal sem hitrost tracing-a z Povray (standardni file za benchmark)
> v Win95 in Linux-u v odvisnosti od spomina. Rezultati so sledeci:
>
> RAM    Linux    Win95
>
> 32 Mb    235 s   254 s
> 64 Mb    235 s   255 s
> 95 Mb    275 s   260 s
>
> Videti je da  na Win95 povecanje spomina preko meje 64 Mb sploh ne
> vpliva medtem ko linux upocasni za 17 %. Vem da je vzrok v tem da TX
> chipset ne pokrije vec kot 64 Mb pomnilnika, zamina me le kako da to

Morda Windowsi namenoma drzijo podatke pod 64MB mejo. Ali set podatkov
skopirajo pod mejo, ko jih obdelujejo.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676