[ LUGOS ] cdda2wav

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jun 2 07:43:29 CEST 1998

Howdy!

On Tue, 2 Jun 1998, Anze Vidmar wrote:

> uporabljam koder za wav fajle ---> mp3 fajle z imenom mp3enc ozr. l3enc.
> Vse dela lepo in prav. Zdaj me pa zanima ce ima kdo izkusnje s tem
> proggijem "cdda2wav", ki naj bi iz CDja muziko pretvoriu v .wav fajle
> (potrebne za prevod na mp3 format). Jaz imam majhne tezave z njim. Zanima
> me ali kdo pozna se kaksen tak uporaben proggi kot je cdda2wav?

cdda2wav deluje cisto spodobno, tezava je v tem, da ne podpirajo vsi CDji
branaj digitalnega audia. Nekateri CD-ji ga podpirajo, ampak moras
uporabljati najnovejsi driver za ATAPI cd-rome. Jaz imam en Phillipsov 24x
CD in mi pod kernelom 2.0.32 ne bere CDDA, pod kernelom 2.1.93 pa bere (in
to precej hitro).
cdda2wav dobis na naslovu, ki ga je napisal ze nekdo drug (cigar ime
sem ze pozabil, daje me sklerosis rapidus :-). Najbolje, da poberes source
in prevedes. Prevajanje je cisto straight. Vedno je dobro uporabljati
cdda2wav, ki je preveden za konkretno verzijo kernela (zaradi uporabe
sistemskih klicev, ki se med razlicnimi verzijami kernelov lahko tudi
spreminjajo).

Mimogrede, se za Matjaza: pri branju CDDA prihaja do tezav, ker nimas
nobenega podatka o lokaciji. cdda2wav to odpravlja tako, da prebira daljse
kose in potem zacetke in konce zaporednih kosov primerja in dela zamike,
ce je potrebno. Po mojih izkusnjah (dva 'junk' CD-ROMa: ena Toshiba
XM5502A in en Phillips PCD-243) stvar deluje zelo zadovoljivo. Prasketanja
nisem slisal nikoli. Enkrat sem zapekel en audio CD (mislim da z uporabo
cdrecord ali nekaj takega). Takrat sem dobil med posameznimi komadi
prasketanje. Zadnjic pa sem zapekel CD pod Winsi (mislim da z easy-cd) in
je stvar cisto spodobna.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist