[ LUGOS ] color ls

Frenk Zavasnik fz na void.si
Tor Jun 16 15:07:01 CEST 1998

Rok Papez wrote:

> Hi Frenk.
>

> Kaj pa recimo ce ti v Xoh (KDE) vse kulj laufa (Joe lepo oznacuje bloke)
> v konzoli pa ne dela?!
>
> Jst imam namrec isti problem vendar mi KDEjev "xterm" lepo dela;
> kar trokera je konzola... ls --colors v redu dela, mc v redu dela,
> samo joe, minicom reicmo delajo v black and white nacinu.. je pa to
> RH 4.3.
>
> Pomojem je termcap kaj usut... ali bi se nasla prijazna dusa in mi poslala
> delujoc termcap?? (seveda na privat naslov: rok na slo.net)

Malo pozno, pa vendar...

1.
ls --colors pravis da dela. Jaz bi na tvojem mestu vtaknil alias v
.bashrc, ce seveda tega se nisi naredil.

2. joe se nisem videl drugace kot v b/w

3. minicom (prosto po man page) po defaultu tega nima, ker bojda
termcapi se nimajo podpore za ansi barve, zato ima vse skupaj harcoded,
do njih pa prides z mc -c on. Lahko pa si podobno tudi nastavis variablo
MINICOM (khm, man ...)

4. Podobno drugace velja tudi za mc, pri njem izsilimo barve z mc -c ,
ali pa to vpisemo v ini filet (po novem v ~/.mc/ ).

Dodatne informacije o seznamu Starilist