[ LUGOS ] 100Mb lan

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Jun 2 07:38:18 CEST 1998

Jernej Horvat wrote:

> Ave.
>
> Ravno testiram 100Mb lan:
> 100Mb hub Compex
> IntelEtherXpressPro 100 PCI v serverju
> RL 100 TX in 3c905  v Win95 postajah
>
> Prenose imam tam od 1970 do 2600 Kb/s. :-/
> Na 10Mb lan sem imel od 1000 do 1283.
> Nekaj tu ne stima....
>
> Pa na crossover NT<>Linux z 3c905 sem imel cca 6300 kb/s.
> Zakaj imam sedaj taksen prenos ?

Preveri, ali imas EtherExpress dobro nastavljeno. Notoricni problemi so
z njo,ampak ko jo prav nastavis, dela odlicno. Predvsem na roko nastavi
hitrost
in duplex.

Govora je bilo tudi, da imajo nekatere starejse kartice nek bug, sigurno
pa je,
da ce imas autosense, se kartica vcasih zmoti, ce imas PREKRATEK patch
kabel in v tem smislu priporocajo, da je kabel 10m dolg ali daljsi.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si

Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org

Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676