[ LUGOS ] Memory

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Sob Jun 13 14:43:53 CEST 1998

Pozdravljeni se enkrat

Se vedno imam ta problem. In sicer rami so v masini (noben jih ni plunu :)
in bios jih presteje kar 32M, ko pa se postavim v linux in napisem free mi
jih javi samo priblizno 13M. Torej kje tici zajec. Nimam nobene logicne
razlage za ta problem. A mi lahko kdo pomaga? :)

bp, Gasper

--
When properly administered, vacations do not diminish productivity:
for every week you're away and get nothing done, there's another when

Dodatne informacije o seznamu Starilist