[ LUGOS ] baze podatkov

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sob Jun 13 14:35:31 CEST 1998

On Sat, 13 Jun 1998, Jaka Mele wrote:

> Skratka, predlagajte program (najraje zastonjski), pa ce imate cas pri tem
> sodelovati z menoj, lahko kaksen tolar potegnete... Vse skupaj pa NI zelo
> velika stvar, tako da bi moralo pomoje iti...

cas in denar sta manj problematicna, bolj omejuje to, kje naj bi stvar
tekla. meni sta zelo pri srcu php in mysql, s katerima bi se to zelo hitro
spravilo skupaj, ampak oba bi seveda morala biti instalirana na ciljni
masini; mysql pac prostostojece, php pa najraje kot modul za apache.
povej. ce je to oboje na voljo, potem je narediti zadevo precej trivialno,
plus minus spregledani bugi in poraba hrane in pijace.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist