[ LUGOS ] cdda2wav

Danilo Godec danci na kibla.org
Tor Jun 2 02:17:31 CEST 1998

On Tue, 2 Jun 1998, Anze Vidmar wrote:

> (potrebne za prevod na mp3 format). Jaz imam majhne tezave z njim. Zanima
> me ali kdo pozna se kaksen tak uporaben proggi kot je cdda2wav?
> Ima kdo izkusnje s tem?

Tvoj problem je najverjetneje v tvojem CD pogonu - na zalost ne podpira
vsak 'digitalnega branja' glasbenih zapisov (ti. 'CDDA extraction').
Pravzaprav je zelo malo modelov, ki to nalogo opravijo brez vsake napake
- med slednjimi so Plextor SCSI modeli (morda tudi ne vsi), kot tudi
vecina CD pekacev, pri ostalih pa se napake popravijo aritmeticno (ti.
'jitter correction' - ce le napake niso prevelike).

Kaj vec o CDDA izves na http://www.tardis.ed.ac.uk/~psyche/cdda/,
najnovejso verzijo cdda2wav za linux pa najdes na
ftp://ftp.fokus.gmd.de/pub/unix/cdrecord/alpha

     D.

PS.: TEACovi IDE cdromi delujejo kar OK za CDDA.

Dodatne informacije o seznamu Starilist