[ LUGOS ] SIOL

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sob Jun 13 01:23:10 CEST 1998

Rok Krulec wrote:

> Sorry pal, da v USA mecejo na odpade SUN Sparc masine pa se nisem slisal.
> Zadeva je v tem, da se tudi s slabo masino lahko marsikaj naredi, ce imas
> glavo na pravem mestu. Ne da bi bil nek zagovornik SIOLa ampak tam dela kr
> nekej velkih glavc, tj. kritizirat je lahko, na noge postavit in
> vzdrzevat eno gigantsko zadevo je pa malo tezje.

No, kolikor sem seznanjen z zadevo, napaka v resnici sploh ni bila na
serverju samemu.. tako, da njihovi C2 Slowarisi pri zadevi nimajo nic,
pa naj bodo s smetisca ali ne (ceprav se strinjam z Rokom, da se
brezhibnih Sparcov trenutno verjetno se ne da dobiti na svetovnih
smetiscih, da bi jih poceni kupovali kot centralne streznike, kot tudi
da je za tako veliko mrezo potrebno kar precej znanja in izkusenj).

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist