[ LUGOS ] fetchmail #3

Anze Vidmar anze na s-sser.lj.edus.si
Čet Jun 18 08:52:39 CEST 1998

boh pomagi!

Kaj vse se ne dogaja s posto v slacku... heheh, koncno sem vsposobil
fetchmail da mi pobira posto z neta ze se mi je zgodilo naslednje: Takoj
ko pobere prvi mail ga tudi izpise, to naredi tudi z drugim, tretjim,
cetrtim...
V glavnem cista zmesnjava... Kako se to izklopi?
    Aha mimogrede... V RHu je bil direktorij /usr/doc/HOWTO in tam si meu
nemalo howtojev iz vseh zanrov (mail, ppp, network...) v slacku ni nikjer
(ali pa se ne vem kje je) kaj tko korostnga. Vem samo za direktorij
/usr/doc, samo tam je bl tko vse... Bolj malo mi pomaga. Kje je taksen
direktorij v slacku?
    In se neki... moj reply adress je v celoti naroben. Kje zdaj to
spremenit??? Imam PINE.
Pa se nekaj.... Kje downloadati fetchpop :)

100x,
Anze

Dodatne informacije o seznamu Starilist