[ LUGOS ] free, delete ...

polz polz na writeme.com
Sre Jun 24 08:51:30 CEST 1998

On Tue, 23 Jun 1998, Andrej Presern wrote:

>Ce detaljno poznas arhitekturo, je to vcasih mozno. Npr. pri Linuxu je
>mozno lociti globalne staticne spremenljivke od dinamicno dodeljenega
>pomnilnika, ker se dinamicno dodeljen pomnilnik dodeli bodisi s kopice
>(dinamicna alokacija lokalnih spremenljivk) ali pa se dolocen segment
>mapira direktno mapira v naslovni prostor aplikacije. Globalne
>spremenljivke so zapisane bodisi v .data bodisi v .bss segmentu, oba pa
>sta fiksirana na neko lokacijo; recimo ce pogledamo mape za proces init:
..
..
..

Da ne bom vec tezil na listi .. Kje naj dobim dokumentacijo o VSEM, kar
lahko izvem iz /proc?

>Ne glede na to, da se da izvedeti, kje je bila dolocena spremenljivka
>dodeljena, pa osebno ne vidim v uporabi tega znanja prav nobene
>prednosti, ki jo ne bi mogli bolj ucinkovito doseci z uporabo kaksne
>druge metode (beri: ne delaj tega, ker je lame:)
Ne bom.
Stvar bi izvajal le, ce bi bila resitev preprosta in prenosljiva.

Vseeno pa me zanima, kako linux in z gcc skompilani programi
upravljajo s spoimnom. Ce ne zaradi drugega vsaj zato, da bom
lahko svoje pocasne, lame programe optimiziral dovolj, da jih bo lahko
poganjal tudi kdo, ki zaradi pol-uporabnih programov ne misli nabavljati
najnovejsega PCja.

Dodatne informacije o seznamu Starilist